2016. január 8., péntek

Még van mit fejlődnöm :)


Be kell vallanom, nem egyszerű az átállás. Minden nap figyelem a pénzügyeinket, hogy mennyit költök stb., de a megszokott helyzetekre még mindig ugyanúgy reagálok:
- este 6 körül, egy hosszú nap után a 3 gyerekkel a Pennyben igyekeztem nagyon gyorsan lerendezni a vásárlást. Mi lett a vége? Nem figyeltem eléggé és nem az akciós darált húst vettem le a polcról, hanem a drágábbat. És persze, a vásárló listámon kívül is került pár dolog a kosárba, amikre nem volt szívem nemet mondani a gyerekeknek..
- a blokkot már megint nem néztem át a boltban , így azt, hogy a drágább húst vettem meg, csak otthon vettem észre.....
- enni- és innivaló nélkül pedig öngyilkosság elindulni a gyerekekkel, mert 20 perc múlva valaki rákezd, hogy éhes és a többiek becsatlakoznak. Ennek meg az a vége, hogy bemegyünk vásárolni valahova, ami nem is volt betervezve.

Szóval a hét tanulsága számomra
- vásárolni csak egyedül szabad, ha a költségvetést tartani akarom
- blokkot még a boltban át kell nézni
- enni- és innivaló mindig legyen nálunk a kocsiban, ha a gyerekekkel megyünk valahova!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése