2016. január 7., csütörtök

Limara féle Sajtos pogácsa

Azt hiszem azzal mindenki egyet ért, hogy rengeteg pénzt el lehet szórni péksütire a boltokban, hisz mindenki szerei őket. Gyakran időhiány miatt egyszerűbb megvenni méreg drágán, mint előre elkészíteni. Nem ítélkezem, én is ilyen voltam eddig, de most megfogadtam, hogy hetente 1x bizony nekiállok és megsütöm én a gyerekeknek. Csak egy jó recept kell hozzá és némi szabadidő. Receptet Limara oldalán találtok bőven itt:  http://www.limarapeksege.hu/  Már több receptjét megsütöttem és mindig nagyon ízlett a családnak, így őt bátran ajánlom.

Most is az Ő oldalán találtam egy sajtos pogácsa receptet, amit megsütöttem a gyerekeknek, hogy ne mindig szendvicset vigyenek a suliba magukkal. Hát mit is mondja, annyira jól  sikerült, hogy már este a fele elfogyott a pogiknak. Még jó, hogy rengeteg lett:)
A receptet itt találjátok: http://www.limarapeksege.hu/2012/10/sajtos-pogacsa.html

Hogy mennyibe került?
60 dkg finomliszt   60 Ft
25 dkg margarin   150 Ft
25 dkg reszelt sajt  250 Ft ( nálunk a Coopban 990 Ft/ kg most a trapista sajt)
3 dkg élesztő  50 Ft
kb. 2 dl tejföl  100 Ft
1 tojás 40 Ft
fél dl tej, csapott ek. só, 1 tk. cukor - nem számoltam, mivel nagyon minimális
tetejére:
1 tojás 40 Ft
 kb. 5 dkg reszeltsajt 50 FT

Összesen: 740 Ft - Nekem 4 tepsinyi lett belőle, kb. 55 darab kisebb pogácsa.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése