2014. október 5., vasárnap

Tescos játék vásárban jártam és jól bevásároltam:)

Tegnap még elmentem a Váci úti Tescoba megnézni ezt a játékvásárt, nem hagyott nyugodni. Nekem az év vége elég húzós: 3 gyermekem szülinapja jön még november, decemberben, aztán Mikulás és a Karácsony. Tehát bőven kell játékot vennem mindhármuknak és nem mindegy mennyiért.
Itt a Tescoban most sikerült is 3 játékot megvennem, aminek szerintem örülni fognak:
A Minniy egeres társasjáték 1490 Ft volt 2 féle játék van benne
AGyümölcsös tornázós játék 1790 Ft volt. Egy szőnyeg van benne, amin gyümölcs minták vannak és a kipörgetett gyümölcsre kell lerakni a kipörgetett testrészedet pl. körtére a jobb kezedet stb. 
És megvettem a Scrabble Juniort is 3490-ért, mert már régóta kérték és ennél olcsóban nem hiszem, hogy megkapom .

Szerintem jó vásárt csináltam, örülök, hogy már ennyi megvan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése