2012. június 14., csütörtök

Olcsó és gyors almás süti


Nem szeretek ételt kidobni, mindig olyan rossz érzésem van. Mások éheznek, én meg itt dobálom ki a kaját, na nem. Szóval amit csak lehet felhasználok. A száraz kenyeret ledarálom zsemlemorzsának, ha sok zöldséget tudok olcsón venni lefagyasztom, a gyümölcsökből lekvárt főzök. A maradék felvágottakat ráteszem a pizzára. A joghurtokból turmixot csinálok vagy sütibe sütöm. A húsvéti nyulak és télapó csokik sütikben végzik. A maradék főtt ételeket pedig amit lehet lefagyasztok. Jól jönnek azok még később, egy-egy rohanós napon.
Itthon kókadozott pár szem alma a tartóban, már senki nem akarta megenni, hát gondoltam sütinek még jó lesz. Igazam lett, hamar elfogyott:)


Olcsó és gyors almás süti receptem:
3 db almát lereszeltem. Hozzákevertem 3 tojást, 1 púpozott teáskanál fahéjat, 1 bögre réteslisztet, 1 bögre cukrot és 1 csomag sütőport. A kikevert tésztát sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem és 180 fokon tűpróbáig sütöttem. Porcukorral megszórva tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. köszi! ez ma pont el is készülhet nálunk, csak nem almával, hanem körtével ;) szép napot és tetszik a blogod!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kitti! Remélem jól sikerült a süti! Biztos vagyok benne, hogy körtével is finom lehet.
    Örülök, hogy írtál!

    VálaszTörlés