2012. május 9., szerda

Sárgabableves

A fagyasztóban árválkodott egy csomag sárga hüvelyű bab, ebből főztem most ezt a levest.



Hozzávalók:
50 dkg sárga bab
2 db sárgarépa
1 db fehérrépa
2 tk. pirospaprika
1 ek. liszt
2 tk bio vegeta
1 paradicsom
kevés olaj
Csipetkéhez:
2 db tojás
csipet só
liszt

Elkészítése:
Megtisztítottam a sárgarépát, fehérrépát és karikára vágtam őket. A paradicsomot lemostam és félbevágtam. Egy lábasban feltettem a tűzre olajat melegedni, rátettem a répákat, a sárgababot és a paradicsomot és letakartam, hogy párolódjon egy kicsit. 5 perc múlva tettem rá 1 kanál lisztet, 2 tk pirospaprikát és felöntöttem vízzel. Sóztam, borsoztam, vegetáztam. Mikor puhára főttek a zöldségek beleszaggattam a csipetke tésztát, amit 2 tojásból, csipet sóból és lisztből kevertem ki. 3-4 perc alatt megfőtt a csipetke és már kész is lett a leves. Tálaláskor lehet bele tenni tejfölt is, ki hogy szereti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése